Favorite

METODE DE LIVRARE

Produsele comandate se livrează în toată țara și în funcție de preferințele clienților noștri, punem la dispoziția lor mai multe metode de livrare. Produsele se află în ambalajul original al producătorului plus ambalaje care să protejeze produsele pe durata transportului.

Atenție! Transportul este asigurat de noi, fie contra cost, fie gratuit, în funcție de valoarea comenzii, însă manipularea produselor de la mașină în spațiul dumneavoastră și punerea echipamentelor pe poziție este strict responsabilitatea clientului. În funcție de greutatea echipamentului, este necesar să organizați un manipulant pentru fiecare 30kg. Astfel, dacă o vitrină frigorifică are 150 de kg, ar trebui ca la momentul descărcării din mașina transportatoare să organizați o echipă de cel puțin 5 persoane.

Odată ce v-ați hotărât să comandați produse prin magazinul online de echipamente și utilaje profesionale HoReCa www.gastroprofesional.ro, aveți la dispoziție modalitățile de livrare specifice nevoilor dumneavoastră:

1. Ridicare din showroom

Puteți ridica produsele de la sediul Splendid Service SRL din str. Alexandru cel Bun, nr. 13, Bacău, între orele 8:30 – 17:00, de luni până vineri, iar sâmbăta între orele 9:00 – 13:00. Reprezentanții companiilor pot ridica marfa de la sediul Splendid Service SRL numai în baza împuternicirii societății.

2. Livrare prin curier

Prin curier rapid – de luni până vineri. În cazul comenzilor sosite până la ora 13:00, produsele pleacă în aceeași zi (dacă sunt pe stoc). Produsele comandate după ora 13:00 vor fi expediate a doua zi. Comenzile online sau cele sosite pe email în weekend sau în zile de sărbătoare legală vor fi procesate în prima zi lucrătoare care urmează.

După efectuarea unei comenzi veți fi contactat telefonic de un operator al firmei noastre pentru confirmarea comenzii. Comanda dumneavoastră poate fi anulată prin e-mail sau telefonic, dar numai înainte ca aceasta să fi fost expediată. Produsele vor fi însoțite de factură fiscală. În funcţie de destinaţie și de greutatea coletelor, livrarea prin curier a produselor se face în 1-5 zile de la confirmarea comenzii. Firmele de curierat pe care noi le solicităm și cu care avem contract sunt: Fan Courier, DPD, Pallex, Nemo Express, SameDay și DHL. Dacă aveți preferințe pentru alegerea unui anumit curier, vă rugăm să ne comunicaţi atunci când lansaţi comandă.

3. Livrare prin flota proprie de mașini

În funcție de disponibilitatea mașinilor noastre și de cantitatea utilajelor, utilajele vor fi livrate prin flota proprie de auto-utilitare sau camioane a companiei noastre, în cel mai scurt timp de la lansarea comenzii.

4. Livrare în străinătate

Magazinul online www.gastroprofesional.ro vinde şi livrează inclusiv în străinătate, prin firme de curierat sau de transport. Însă, în acest caz, detaliile se vor pune la punct luând contact cu angajații noștri, prin numerele de telefon şi adresele de email afișate pe site.

TERMENUL DE LIVRARE

- Pentru produsele aflate în stoc: Livrare în 1-5 zile lucrătoare din momentul în care primiți confirmarea comenzii.

- Pentru produsele care nu sunt în stoc, se vor plasa comenzi în urma confirmării ferme din partea clientului, iar timpul de livrare este în funcție de fiecare producător. Termenul aproximativ de livrare este afișat în stie, la fiecare produs în parte, iar informația va fi furnizată clientului în urma comenzii plasate pe website.

- Data, ora și locul livrării vor fi confirmare și de curierul de pe zona clientului.

* Înainte de sărbători, în perioada de Black Friday sau în timpul perioadelor de reduceri și promoții, termenul de livrare poate fi mai lung decât în mod normal.

COSTURI DE LIVRARE

- GRATUIT pentru comenzi care depășesc valoarea de 1000 LEI (TVA inclus) în orice localitate din România aflată în aria standard de acoperire a curierului.

- 25 LEI (TVA inclus) pentru comenzi a căror valoare este sub 1000 LEI (TVA inclus). 

DESCHIDEREA COLETULUI LA LIVRARE

Serviciul “Check on delivery” este disponibil atât pentru persoanele fizice cât și pentru cele juridice și oferă destinatarului posibilitatea de a verifica la destinație dacă produsele comandate sunt întocmai cu ceea ce a comandat, fără a verifica tehnic (testa/proba) produsele, dar și pentru a fi siguri că echipamentele nu au fost deteriorate în urma transportului. Vă rugăm să întocmiți o reclamație la curier în momentul livrării, dacă observați probleme ce ar putea surveni în urma transportului.

DISPONIBILITATEA PRODUSELOR / STOCURI

S.C. SPLENDID SERVICE S.R.L. nu garantează disponibilitatea în stoc a produselor afișate. Valoarea maximă a obligațiilor S.C. SPLENDID SERVICE S.R.L. față de orice client în cazul nelivrării sau al livrării necorespunzătoare a produselor cumpărate este valoarea sumelor încasate de S.C. SPLENDID SERVICE S.R.L. de la respectivul client.

Cont

Click pentru mai multe produse.
Nu au fost găsite produse.

Meniu

Crează un cont gratuit pentru a salva produsele favorite.

Autentificare