Favorite

Societatea comercială care administrează magazinul online GastroProfesional este o firmă de tipul business to business, produsele fiind în principal destinate persoanelor juridice, respectiv spațiilor comerciale. În ce privește produsele achiziționate de persoane juridice printr-un magazin online, conform OUG 34/2014, compania nu este obligată să accepte returul produselor.

În cazul în care consumatorul are o problemă legată de o comandă, care nu pare a putea fi rezolvată prin email sau cu persoana cu care a luat legătura, se poate lua legătura pentru o conciliere la adresa de email contact@gastroprofesional.ro.

Renunțarea la cumpărare.

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului.

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare, atât timp cât produsul sau serviciul nu au fost utilizate.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Bunului – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple, care vor fi livrate separat, perioada de retur va fi diferită pentru fiecare produs în parte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent în mod obligatoriu, prezența lui fiind specifică producătorului. Prezența sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra că produsul este exact în forma și condițiile în care a fost eliberat de către producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renunțare la contract.

Pentru produsele care nu sunt în stoc și necesită comandă la furnizor/producător, se percepe plata unui avans la momentul comenzii. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, în cazul în care Cumpărătorul optează pentru achiziționarea unor produse personalizate în mod clar, confecționate după specificațiile indicate de către Cumpărător, la cererea lui, conform nevoilor personale, acesta acceptă faptul că produsele de acest fel nu se returnează și nu se pot înlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare. De asemenea, chiar dacă produsul nu a ajuns în mod fizic la client, renunțarea la contract, respectiv returnarea avansului nu sunt posibile în cazul unei comenzi personalizate.

Pentru returnarea produsului trebuie să notificați în scris acest lucru, prin poștă (Str Alexandru cel Bun, nr 13, Bacau sau Str. Arcadie Șeptilici, nr 5B, jud Bacău) sau prin email (contact@gastroprofesional.ro). Se vor lua în considerare doar cererile scrise. Pentru cererea de retur recomandăm utilizarea formularului de retur, de la acest link.

Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în maxim 14 zile de la primirea produselor și de la analizarea stării lor, în măsura în care clientul transmite informațiile necesare efectuării plății.
Rambursarea sumelor datorate se va face prin transfer bancar în contul IBAN al clientului, furnizat de acesta.

Consumatorul este responsabil în ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul ar trebui să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (ambalaj deschis, accesorii lipsă, Bunul este deteriorat), ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea Bunului în stadiul inițial, după caz, sau pentru a acoperi diferența de preț rezultat din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumpărătorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător.

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

NU SE POT RETURNA:

  • serviciile sau contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor
  • produse sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care profesionistul nu le poate controla și care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere sau cele aduse pe comandă specială;
  • produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
  • produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (filtre, purificatoare de aer sau purificatoare de apă, dezumificatoare, umidificatoare, acumulatori etc.);
  • produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator.
  • înregistrări audio sau video sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate de consumator.
  • contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere.
  • contractele încheiate în cadrul unei licitații (inclusiv prin platforma SICAP);
  • prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidențial, transport de mărfuri, închiriere de mașini, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
  • produsele a căror etichete de identificare sunt deteriorate sau lipsesc

Procedura de returnare

Primul pas este să completezi formularul de retur de pe siteul nostru. Dacă se respectă condițiile de retur, veți primi acceptul acestuia pe email. Ulterior, va fi nevoie să contractați o firmă de curierat pentru livrarea echipamentului la adresa noastră, întrucât transportul returului va fi suportat și achitat de Consumator (Cumpărător) direct la firma de curierat, în momentul ridicării produsului. Adresa la care se va expedia produsul este Str. Arcadie Șeptilici, nr 5b, jud Bacău, iar coletul trebuie să includă obligatoriu formularul de retur. 

În formularul de retur se menționează toate produsele care se doresc a fi returnate și contul IBAN din care s-a făcut inițial plata produselor. Produsele vor fi ambalate cu ambalajele originale și vor conține toate accesoriile, manualele de utilizare și cadourile primite cu ocazia promoțiilor. Produsele vor fi ambalate corespunzător pentru transportul prin curier, astfel încât să nu existe riscul deteriorării acestora. 

După ce va ajunge produsul în depozitele Splendid Service, acesta va fi verificat pentru a se stabili că este produsul menționat în formularul comandă și că acesta respectă toate condițiile pe care le avem specificate în Termenii și Condiițiile siteului, condiții care sunt acceptate la momentul plasării comenzii.

Cererea va fi analizată, iar după aprobare, se va returna contra-valoarea acesteia în contul IBAN completat în formularul de retur, exceptând taxele de transport și taxele de ramburs, facturate de firmele de curierat.

Cont

Click pentru mai multe produse.
Nu au fost găsite produse.

Meniu

Crează un cont gratuit pentru a salva produsele favorite.

Autentificare